czwartek, 29 grudnia 2011

Mała czarna na Sylwestra!



Tak jak obiecałam, klasyczna mała czarna w moim wydaniu. Owszem, wzorowałam się na Audrey, zrezygnowałam jednak z pereł i rękawiczek ;) 
Miałam po prostu ochotę na bardziej minimalistyczną wersję. Jest to jednak jedna z kilkunastu stylizacji, które można stworzyć z tą sukienką. I dlatego tak bardzo uwielbiam małe czarne! Nadają się na spotkanie biznesowe, randki, a także... na zabawę sylwestrową! Jeśli więc kompletnie nie macie pomysłu na strój na najważniejszą imprezę w roku (która, odbywa się już pojutrze) , postawcie na klasykę. Z pewnością źle nie wypadniecie! 



















Mała czarna może mieć wiele wcieleń, a więc kolejna odsłona będzie... czerwona! 



Fot. Roma JO!  Photography.

sukienka- River Island
szpilki- Aldo
kopertówka- Kenneth Cole
biżuteria- Apart

More pics on Facebook  

7 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądasz! ;) Szczęścia w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia;) Sukienka bardzo przyjemna;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mała czarna jest nieśmiertelna i zawsze świetnie wygląda.
    Moim zdaniem to niezbędnik kobiecej garderoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna :) ja też ostatnio sprawiłam sobie małą czarną, ale koronkową, za niecałe 30zł... sprawdź:)

    www.its-my-lifestyle.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Aby komentować, nie trzeba mieć konta na bloggerze, zachęcam więc wszystkich! Dzięki Wam, blog może stać się lepszy!