poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Jeans jacket.


Na specjalną prośbę, czyli z czym łączyć dżinsową kurtkę? Odpowiedź może i będzie banalna, ale... trudno nie połączyć jej właśnie z dżinsami! W połączeniu z kraciastą czerwoną koszulą otrzymujemy farmerski look, który świetnie się sprawdzi w sielskim krajobrazie, a więc podczas wypadu za miasto.
Propozycja oczywiście na nieco chłodniejsze niż obecnie wieczory... :))






kurtka - ? zbyt stara by pamiętać :)
dżinsy - Abercrombie
koszula - Hollister
trampki - Ked's
torba - sh

Zapraszam również na mojego fb!

A już wkrótce przepiękna sesja z Wrocławia autorstwa JO! 

2 komentarze:

  1. Fajnie - podoba mi się styl, który całości nadają okulary i czerwień koszuli :) Sama zawsze mam problem, żeby dżinsową kurtkę zestawić z czymkolwiek - zestawienia z... dżinsami kojarza mi się trochę z wyglądem mundurku, a tego nie lubię, natomiast u Ciebie udało się tego uniknąć i wyglądasz świetnie :) Zazwyczaj noszę kurtkę do spódnic boho, z podwiniętymi rękawami i kwiecistymi martensami na dole. Ale chyba pora pobawić się farmerskim stylem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz, a jeśli chodzi o połączenie dżinsowej kurtki z dżinsami to jestem jak najbardziej za!

    OdpowiedzUsuń

Aby komentować, nie trzeba mieć konta na bloggerze, zachęcam więc wszystkich! Dzięki Wam, blog może stać się lepszy!