niedziela, 20 listopada 2011

Nudny nude? indoor version.



Ciąg dalszy wywodu o kolorze beżowym...
Ucieszę Was, tym razem nie będę się zbytnio rozpisywać, pozwolę sobie jedynie na krótkie wyjaśnienia.
Szpilki w kolorze nude, mam nadzieję że teraz widać prawidłowo.
Spódnica, to znowu mała czarna, która z kolei, w poprzedniej stylizacji była tuniką. Nawet ja nie sądziłam, iż okaże się tak praktyczna. Cały strój "udekorowałam" kokardami. Ta na pasku, była moim wymarzonym cudem, na szczęście udało mi się znaleźć taki pasek, który idealnie wpasował się w moje marzenia :) A kokarda we włosach, to zwykła wstążka z pasmanterii.
Zostawiam Was ze zdjęciami i życzę miłej niedzieli !














Fot. Roma JO! Photography.

spódnica- BCBG
sweterek- Forever 21
pasek- Anthropologie
szpilki- Stradivarius





10 komentarzy:

  1. piekne zdjecia i fantastyczna stylizacja :) a kokardy sa boskie! pozdrawiam,ciuchomanka.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia;p Wyglądasz mega elegancko, podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia;)Mi też się podobają te kokardy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska stylizacja i świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjne masz zdjęcia;-)) kocham kokardy;-))
    pięknie wyglądasz;]

    xoxo
    Failien

    OdpowiedzUsuń
  6. a very lovable photoshoot dear...
    your style so elegant and mature! ;)

    http://secondvogue.blogspot.com/a

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pasek i spódniczka jest fantastyczna również :)
    zachwyciły mi zdjęcia na tej pufce z firanką w tle :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia, wyglądasz świetnie :D Pozdrawiam Gabanka

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna stylizacja:) i te dodatki robią swoje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kokardy i cała stylizacja, a rzęsy jak z pokazu Maybelline.

    OdpowiedzUsuń

Aby komentować, nie trzeba mieć konta na bloggerze, zachęcam więc wszystkich! Dzięki Wam, blog może stać się lepszy!