poniedziałek, 2 lipca 2012

Czerwone szpilki, nie tylko na wielkie wyjścia!


Czerwone szpilki znajdowały się na mojej liście "must have" już od bardzo dawna, ale znaleźć odpowiedni fason i rozmiar jest niezmiernie trudno. Zależało mi głównie na tym, żeby szpilki nadawały się do chodzenia na co dzień, a więc 12 cm obcasy i wysokie platformy odpadały. Początkowo miały to być buty bardzo klasyczne, bez żadnych ozdób itp, ale koniec końców, zdecydowałam się na takie - mocno czerwone, matowe, skórzane, 8,5 cm szpilka. Co do wygody mnie nie zawiodły, a kolor również okazał się idealny, pasujący do większości czerwonych rzeczy w mojej szafie. Jak oceniacie mój pierwszy "niewyjściowy" zestaw z czerwonymi szpilkami? :)






szpilki - talazka.pl
spódnica - Stradivarius
bluzka, marynarka - Forever21
torebka - sh

wnętrza - enesco.pl

Więcej zdjęć, inspiracji, wszystko to na Facebook!







8 komentarzy:

  1. Efekt super buciki mają kolor śliczny,wnętrze jest extra ehh dodaję do obserwowanych fajny ten Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie się to wszystko zgrało ! :) Super buty ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. o bardzo ładne!:d wogole cały strój bardzo sexy:)

    zapraszam do mnie na nowy post w wolnej chwili:p

    OdpowiedzUsuń
  4. thank you <33

    i love your red lips, your red skirt & your red shoes!
    nice ;)

    ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie się prezentuje cały zestaw. Szpilka super i ma fajny, nie za wysoki obcas. Do pracy śmiało można by się tak ubrać. Przemyślę to mocno.

    Pozdrawiam, ekstraszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, świetny zestaw:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie i seksownie.

    OdpowiedzUsuń

Aby komentować, nie trzeba mieć konta na bloggerze, zachęcam więc wszystkich! Dzięki Wam, blog może stać się lepszy!