czwartek, 27 października 2011

Fall... finally!

Najwyższy czas na jesienne stylizacje! Sądzę że i Wy nie mogliście się ich doczekać i zadawaliście sobie pytania: " Co robią stroje niczym z lata w połowie października?!" Rozumiem, wtedy niemożliwe jest, by stały się one dla Was inspiracją. Postaram się jednak usprawiedliwić to faktem, iż zdjęcia zaczęłam robić wcześniej niż pojawił się blog. Obiecuję jednak, że od teraz stylizacje będą bardziej uaktualnione, czyli odpowiednie do obowiązującej pogody. Na dzisiejszym zestawie prezentuję Wam moją ukochaną torbę z Zary. Co do torebek, jestem dość wybredna, więc znalezienie idealnej, zajmuje mi sporo czasu. Ta okazała się strzałem w dziesiątkę, pomimo swojej wady fabrycznej ( wszystkie osoby posiadające ją będą wiedziały o co chodzi ). Najbardziej podoba mi się połączenie czerni i brązu, przez co torebka jest naprawdę uniwersalna. Od torebki wziął się pomysł na cały zestaw, czyli mieszanki kolorów jak i faktur ( błysk, mat) . Buty są jeszcze letnim nabytkiem, ale nie mogłam im się oprzeć, wiedząc, że prędzej czy później, na pewno je założę. Wysoka cholewka wyszczupla i wydłuża nogi, do tego buty są bardzo wygodne, nic więc dziwnego że stały się jednymi z moich ulubionych na ten sezon. Tym razem rozpisałam się aż za bardzo, najwyższy już więc czas na prezentację zdjęć !












Fot. Roma JO! Photography.

spodnie, torba- Zara
buty- Unisa
koszula- Marshall's
kurtka- Stradivarius
szal- H&M

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie:)
    Kolorki świetnie dobrane:)

    +zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta torba zawsze mi się podobała, nie zdecydowałam się na nią jedynie ze względu na to, że nie czułabym się z nią bezpiecznie, wiedząc, że w każdej chwili mogę ją zgubić;) jednak wygląda cudownie i jest bardzo praktyczna! świetne buty! całość bardzo mi się podoba + pięknie wychodzisz na zdjęciach!

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście zakochałam się w Twoich butach ! <3 torba również świetna ; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odwiedziny:).
    Obserwuję, liczę na to samo!:).

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny zestaw , a zdjęcia przepiękne;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dotychczas moja ulubiona stylizacja! :)

    Oliwka

    OdpowiedzUsuń

Aby komentować, nie trzeba mieć konta na bloggerze, zachęcam więc wszystkich! Dzięki Wam, blog może stać się lepszy!